Kernvaardigheden

  • Single Sign-On (SSO) solutions
  • Customer registration & onboarding flows
  • API security & token management
  • Social login & identity federation

Customer Identity and Access Management (CIAM)

CIAM draait om het creëren van naadloze, veilige user experiences voor prospects, klanten en partners om hen toegang te geven tot hun producten en uw diensten. Van klant identificatie en onboarding tot inloggen.

Wat ik kan doen

CIAM Platforms

Ik heb ervaring met product selectie en implementatie van CIAM platformen en bijbehorende API security en token management voor grootschalige mijn-omgevingen.

Customer Journey Optimization

CIAM gaat niet alleen om inloggen. Een naadloos identificatie en onboarding proces zorgt dat de klant makkelijk, maar veilig toegang kan krijgen tot uw online diensten. Wellicht wilt us dat uw klanten zelf hun favoriete social identity kunenn gebruiken om in te loggen, wel zo makkelijk. Tenslotte wilt u uw zakelijke klanten in staat stellen zelf users aan te maken voor hun bedrijf.

Prospects

In veel scenario’s wil je dat iemand al vóór hij/zij klant wordt een account kan aanmaken. Voorbeeld van Prospects in CIAM:

Alle interacties (marketing, support, producttoegang) verlopen via datzelfde CIAM-profiel.

Alle diensten

Klaar om te starten?

Laten we bespreken hoe ciam uw organisatie kan helpen. Ik ga graag met u in gesprek over de mogelijkheden.

Cloudcrafter

© 2025 Dennis Noordzij

Neem direct contact op LinkedIn Bekijk mijn LinkedIn profiel